Paggena:No brigantaggio de femmene (1867).djvu/17

Chesta paggena è stata leggiuta.
— 17 —


signora e mi spacciava pe cavaliere. Ah che mannaggia la fortuna mia!… Io steva llà llà pe sposaremella, pecchè chella non sapeva niente che io era no commediante, quanto tutto nzieme, alla serata che facettemo pe li povere, me la veco dinto a no parco, nientemeno a la lettera de primma fila; stevamo quase a musso a musso, ma io non me potette vutà da la via soja, pecchè la scena non lo richiedeva. — Non saccio chi canchero m’avette da sbriognà! L’afferra na commurzione a la signora e ne l’avetteno da portà nquatto a la casa. Pò appuraje che doppo quatto juorne la signora, pe lo scuorno e pecchè l’avevano misa ncaricatura, se n’era juta da Foggia. Io l’aveva fatta na lettera de scusa, ma non potette appurà addò cancaro se n’era juta! Là vì ccà, la tengo ancora dinto a lo portafoglio. (la mostra)

Pul. La potive fà ferma in posta, accossì la signora se la jeva a piglià essa stessa.

D. Ann. Vì che bestia! E chella che ne sape?

Pul. Avisse fatto na circolare con l’affiliazione, e la trovave lesto lesto.

D. Ann. Tu che ciuccio sì? ch’era affare de Stato, o se trattava de quarche brigante o disartore?

Pul. A proposito de brigante: piccerì, nuje nce perdimmo nchiacchiere, e non vedimmo ch’avimmo da fà. Mò nce assomma notte ncuolle, e nuje addò jammo a piglià pede?…

D. Ann. E chesto è chello che m’affligge! vedimmo de metterce le gamme ncuollo…

Pul. Ma lo riesto de la strata è chello che non trovo. Chesta è na grutticella. Da ccà è muro, da llà è muro, simme rummase comme lo sorice dinto a lo mastrillo… turnammo addò simmo venute…. chi sa!….

D. Ann. Se, dice buono; turnammo. (si avviano)

Selva Com.
2